BREAKING: Amateurvoetbal stilgelegd, ledenvergadering gaat niet door

Gelet op de recente ontwikkelingen omtrent het coronavirus hebben de KBVB, Voetbal Vlaanderen, ACFF en de Pro League in overleg met de autoriteiten besloten om alle jeugd- en amateurwedstrijden (ook futsal en minivoetbal) uit te stellen, wedstrijden van de Pro League zullen achter gesloten deuren worden afgewerkt, de bekerfinale is eveneens uitgesteld.

Voetbal Vlaanderen, ACFF en de Pro League volgen de situatie op de voet en zullen kort op de bal spelen en snel communiceren via de sociale en digitale media bij nieuwe ontwikkelingen. De competities worden dus stilgelegd tot 31 maart 2020.

In het licht van deze beslissing heeft het bestuur van Kon. Soleo besloten om de voorziene ledenvergadering van vrijdag 20 maart 2020 in De Komeet niet te laten doorgaan. De veiligheid van onze leden gaat voorop.

We hopen op jullie begrip en zien jullie graag op onze volgende ledenvergadering op 17 april 2020 in De Komeet.