1e Ledenvergadering met nieuwe kledij en hapje na afloop groot succes

Aan de vooravond van ons 16e jeugdtornooi blies Soleo voor de eerste keer verzamelen in de kantine van KFC Bevel. Ondanks de vele verontschuldigingen tekenden toch weer meer dan 30 leden present.

Soleo blikte terug op de voorbije activiteiten sinds de Algemene Vergadering van mei. Zo was er de daguitstap met de vrienden van Woking, ons Pinkstertornooi en de seizoensafsluiter met de discobowling. Stuk voor stuk geslaagde evenementen.

Er werd ook vooruit geblikt en ook komend seizoen mag u weer een resem activiteiten verwachten. Zo zal er een eetfestijn worden ingericht op zaterdag 19 oktober (noteer het nu al en zeker verlof ingeven op e-kickoff!), gaan we op weekend naar Amersfoort van 1 tot 3 november, hebben we op vrijdag 22 november onze Soleo Quiz en trekken we op zaterdag 14 december naar de kerstmarkt van Valkenburg. Later op het seizoen vinden we op vrijdag 24 april 2020 ons jaarlijks banket terug.

Datums om nu al op te slaan in uw agenda!

Langs bestuurszijde waren er geen nieuwe gezichten aan tafel, dat was anders aan de kant van onze opleiders. Zoals bekend ging Frans Nieuwejaers verplicht op voetbalpensioen, Raymond Coppin volgt hem nu op. Hij krijgt versterking van onze zeer gewaardeerde Luc Moors, die ons opleiderskorps komt versterken. Zij kregen zoals gebruikelijk het woord en maakten daar dankbaar gebruik van om de laatste richtlijnen en nieuwtjes vanuit het Antwerpse Arbitragegebeuren over te maken.

De aanwezigen kregen ook een primeur te verwerken. Er werden 2 Soleogadgets gelanceerd. De Soleo hoodie (€ 30), en een nieuw t-shirt (€ 15) werden voorgesteld aan de aanwezigen. De beide kledingstukken zijn enkel in het grijs te verkrijgen aan dit uniek tarief, en bevatten natuurlijk ons Soleo embleem. Bestellen kan via de gadgetman!

Na afloop kregen de aanwezigen nog een snack aangeboden door Franky & Marleen. Een mooi gebaar waar we hen via deze weg nogmaals voor danken. Het heeft iedereen gesmaakt!

Twee mooie Soleogezichten poseren met de nieuwe gadgets