Ledenvergadering #4 was schot in de roos

De laatste ledenvergadering van 2018 zit erop. Voorzitter Jordy Van Reeth opende afgelopen vrijdag de vergadering met de melding dat het door het wegvallen van de vergadering in november, het de eerste was in de hoedanigheid van de VZW. Kon. Soleo VZW!

De ledenvergadering werd bijgewoond door liefst 50 leden, een absolute recordopkomst. Een interessante ledenvergadering met heel wat interactie zodat de gewestelijke cursus met enige vertraging moest aanvatten. Op de LV werd er naast de briefwisseling en de stand van de kas ook teruggeblikt op onze vorige activiteiten met name onze Soleo Quiz en de uitstap naar Aken. Een vooruitblik naar onze Nieuwjaarsreceptie mocht natuurlijk ook niet ontbreken. En voor wie het Banket 2019 nu nog onbekend is, die moet ingedommeld zijn geweest. Een leuke inbreng van onze opleiders en het PC maakten het compleet. De trofee Max Scheffer kreeg een extra fotoronde zodat de maand november ietwat gecompenseerd werd.

De 2e gewestelijke cursus trok een 65-tal scheidsrechters uit zowel het voor als het namiddagkader.  De cursus had betrekking op “Illegal use of arms” en werd op een leuke interactieve wijze gegeven door onze opleider Raymond Coppin. Enkele videofragmenten werden in groepjes beoordeeld waarna de oplossingen nog eens werden overlopen.

Er werd nog lang nagekaart in De Komeet, zo laat zelfs dat de zaalwachter de afsluit aan ons overliet. Onze penningmeester had het nog druk met natellen en aanvullen zodat ook op dat vlak het jaar in schoonheid mocht worden afgesloten. Volgende afspraak is het zaalvoetbaltornooi van Referees United, en vergeet u ondertussen al niet in te schrijven voor onze Nieuwjaarsreceptie. Klik op de afbeelding hiervan aan uw rechterzijde.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws op onze website en krijg een melding als er een nieuw bericht is geplaatst. Schrijf u in voor deze nieuwsmeldingen door volgend formulier in te vullen:
[email-subscribers namefield=”YES” desc=”” group=”Public”]