De 1ste ledenvergadering zit erop! Het seizoen is afgetrapt.

Een 30-tal leden trokken gisteren 02/09 richting de Komeet voor de eerste ledenvergadering van het seizoen. We mochten ook enkele nieuwe leden verwelkomen! En dan bedoelen we niet alleen nieuwe scheidsrechters, maar ook een nieuwe spruit! Gunter Gielis kwam gisteren het cadeautje voor Lio, zijn kersverse zoon, ophalen op de vergadering. Proficiat Gunter & Laura!

Onze steunkaarten kwamen aan bod, alsook de verschillende activiteiten voor het aankomend seizoen werden toegelicht. Wil je er graag één of meerdere kopen?

Stuur een mail naar secretariaat@ksoleo.be Volgende activiteiten: • Tubeke met Soleo – Inschrijven mogelijk tot vrijdag 6/09 via Schrijf je in: uitstap Tubeke RBFA met Soleo 14/09/2024 – #SoleoScheids (ksoleo.be) • Eetfestijn – inschrijvingen zijn geopend: Eetfestijn Koninklijke SOLEO 2024 – #SoleoScheids (ksoleo.be) • Quiz – Kom je mee met een ploeg?: Quiz – #SoleoScheids (ksoleo.be)