Vrijdag ledenvergadering #1 + presentatie e-kickoff + SNACK!

Aan de vooravond van ons 15e jeugdtornooi houden we naar traditie van de laatste jaren ook onze eerste ledenvergadering. Locatie is deze keer het jeugdcomplex van KFC Nijlen, waar dus ook het jeugdtornooi zal plaatsvinden de twee dagen nadien. Wie nog een handje wil toesteken op het tornooi, meer dan welkom en graag een seintje!

Op de eerste ledenvergadering van het seizoen vernemen we vaak al heel wat nieuwtjes over het seizoen dat te wachten staat, en dat zijn er toch heel wat!

Zo is er op e-kickoff een nieuwe module rond beschikbaarheden die het vroegere systeem met de verlofaanvragen zal vervangen. Vanaf nu dient elke scheidsrechter aan te duiden wanneer hij beschikbaar is. We krijgen hieromtrent heel wat vragen binnen en dit heeft ons doen besluiten dat we hierrond een DEMO zullen presenteren. We laten jullie dus zien hoe alles in zijn werk zal gaan.

Dat het een interessante én leerrijke avond zal worden kunnen we jullie nu alvast beloven. Na afloop zal het bestuur eveneens naar traditie een snack voorzien zodat er nog gezellig kan nagepraat worden. Tevens dé gelegenheid om uw lidgeld in orde te brengen mocht u dit nog niet gedaan hebben.

Ben je vrijdag aanwezig? We horen het graag via mail of FACEBOOK (zet je op aanwezig!). Zo kunnen we zeker voldoende snacks voorzien voor iedereen. Ook de verontschuldigingen mogen ons steeds doorgestuurd worden via secretariaat@ksoleo.be.