1e Ledenvergadering 18/8

Het seizoen 2017-2018 is voor velen van jullie reeds van start gegaan. De eerste oefenwedstrijden en bekerwedstrijden behoren reeds tot de geschiedenis. Ook voor onze kring is het nieuwe seizoen uit de startblokken geschoten. Met een nieuwe voorzitter en schatbewaarder is het even inwerken geblazen voor de bestuursploeg die komend seizoen de lijnen verder zal uitzetten. Maar de klok tikt voort en de kalender wacht niet.

Onze eerste ledenvergadering zal naar traditie van de laatste seizoenen doorgaan aan de vooravond van ons jeugdtornooi in de kantine van KFC Broechem. Iedereen welkom vrijdag 18 augustus om 20u00!

U verneemt er de laatste nieuwtjes omtrent onze vriendenkring, de plannen voor komend seizoen en veel meer. Eveneens de ideale gelegenheid om uw lidgeld in orde te brengen en gezellig bij te kletsen met de collega’s die je misschien een aantal weken hebt moeten missen.

Om het helemaal gezellig te maken voorziet het bestuur een lekkere warme snack voor iedereen. De afwezigen hebben nu al ongelijk!